Aceste condiții de rezervare stabilesc baza pe care se acceptă rezervările de cazare pentru clienți ('Dvs', 'Dvs ca si grup') de către KANOPIAN SRL, inregistrat la registrul comertului cu numarul de inregistrare J8/2243/28.06.2019, CUI: RO 41331621, cu adresa sediului social situate in Brasov, Zaharia Stancu, Nr. 8F, Spatiul COmercial 2, etaj parter ca ('Noi', ' Ale Noastre').
Va fi considerat că ați confirmat rezervarea dvs. și ați acceptat acești termeni și condiții, fie 72 de ore după ce vă vom trimite e-mailul de confirmare a rezervării sau când veți primi confirmarea rezervării e-mail sau efectuați plata integrală sau parțială a taxei de închiriere, oricare dintre acestea este inainte.
Toate datele rezervării sunt confirmate de către noi prin intermediul unui e-mail de confirmare a rezervării și sunt considerate a fi fost acceptate de dvs. și de partea dvs., cu excepția cazului în care, în termen de 24 de ore de la trimiterea e-mailului de confirmare a rezervării, ne informați prin e-mail că doriți modificarea sau anularea contractului de rezervare.
Toate preturile sunt cotate in RON si, daca nu se specifica altfel, preturile cotate includ TVA la cursul romanesc. Toate preturile se bazează pe costurile predominante la momentul cotarii si pot fi modificate.
Când se efectuează o rezervare, este necesară plată integrală pentru confirmarea rezervării dacă nu se specifică altfel. Dacă nu primim plata integrală până în acel moment, rezervarea poate fi anulată și plata inițială este reținută. Veti fi, de asemenea, răspunzător pentru soldul chiriei totale și pentru orice alte costuri implicate în încercarea de a re-inchiria locuința.
In cazul în care detaliile cardului de credit / de debit sunt deținute de Noi, Plata finală sau orice solicitări de plată ulterioare, efectuate în conformitate cu acești termeni și condiții și care vi-au fost notificate, vor fi automat debitate din card.
Plata trebuie să fie făcută în RON sau în EUR și trebuie să fie fără toate taxele bancare, variațiile cursului de schimb și orice alte deduceri. Suntem încântați să acceptați următoarele modalități de plată: Carte de credit / debit: Visa, MasterCard. Transfer bancar direct: BRD - Groupe Societe Generale S.A.Bucuresti, bd. Ion Mihalache nr.1-7, sector 1; IBAN: RO15BRDE080SV77675290800 și BIC: BRDEROBU pentru plățile în RON; IBAN: RO87BRDE080SV77676760800 și BIC: BRDEROBU pentru plățile în EUR. Plățile efectuate prin transfer bancar trebuie să ajungă la contul nostru, fără toate taxele bancare. Adresați-vă băncii dvs. să detalieze numărul și numele facturii dvs. și în mod clar pe transfer. O copie a transferului trebuie apoi trimisă către Noi.
Este interzis să folosiți apartamentele noastre pentru petreceri sau întâlniri în care ocupanții apartamentelor vecine ar putea fi deranjați. Dacă, la sosire, se consideră că intenționați să utilizați apartamentele pentru un astfel de eveniment, vi se poate refuza intrarea. Dacă se descoperă că dețineți un astfel de eveniment după sosire, vi se va cere să plecați imediat. În astfel de circumstanțe, nu suntem obligați să furnizăm sau să localizăm o locuință alternativă. Procentul de rambursare este la discreția noastră.
Toate apartamentele sunt complet mobilate la un standard ridicat și includ o bucătărie complet echipată cu aparatura, tacâmuri, vase și ustensile de bucătărie. Un pachet de bun venit este oferit la sosire (detalii pe site-ul nostru). O conexiune la Internet de mare viteza este furnizată în toate locațiile. Nu se percepe nicio taxă pentru utilizarea normală, așa cum este descrisă în Politica de utilizare echitabilă a acestei facilități. Dacă se produce o pierdere de conexiune, vom încerca să ne reconectăm cât mai repede posibil, dar nu putem fi trași la răspundere pentru eventualele pierderi rezultate din pierderea conexiunii. Cu excepția cazului în care se specifică altfel, prețurile cotate pentru toate apartamentele cu servicii prestate includ utilități și taxe. Toata lenjeria și prosoapele sunt incluse și schimbate la fiecare serviciu de curățenie. Orice cheltuieli suplimentare sunt la discreția conducerii.
Orice activitate ilegală de internet, de ex. descarcarea de pe torente, va duce la închiderea accesului la internet pe întreaga durată a sejurului.
Toate notificările de anulare trebuie să fie făcute în scris prin poștă, fax sau e-mail către noi. Sunteți responsabil pentru asigurarea primirii notificării. Când notificarea este primită cu mai mult de 30 de zile înainte de prima dată anulată, toate plățile primite de la client sunt rambursate. Când notificarea este primită cu 21 de zile sau mai puțin până la 14 zile înainte de prima dată anulată, se percepe costul de 50% al perioadei anulate. Când se primește notificarea cu 14 zile sau mai puțin înainte de prima dată anulată, costul de 100% al perioadei anulate se pierde.
Dacă doriți să vă modificați rezervarea (de exemplu, modificați datele șederii dvs. sau a cazării solicitate), vom face toate eforturile rezonabile pentru a vă conforma solicitării, cu toate acestea nu putem garanta că vom putea face acest lucru și nu acceptăm nicio răspundere pentru nici o pierdere, daună sau cheltuială suplimentară care ar putea apărea în această situație. Sosirile cu întârziere și plecările mai devreme vor fi considerate ca anulare, chiar dacă se adaugă nopți suplimentare la sfârșitul sau la începutul șederii și astfel vor fi supuse taxei de anulare în cazul în care modificarea este făcută cu 14 zile sau mai puțin, înainte de prima dată schimbată.
În circumstanțe excepționale, este posibil să considerăm că este necesar să anulam rezervarea dvs. și, dacă da, vom depune toate eforturile rezonabile pentru a oferi o alternativă adecvată. Dacă acest lucru nu este acceptabil, presupunând că anularea nu este rezultatul unor evenimente care nu se află sub controlul nostru rezonabil, care include, dar nu se limitează la evenimente precum războiul, greva civilă, activitatea teroristă, disputele de muncă, dezastrul natural sau provocat de om, incendii, inundații și condiții meteorologice nefavorabile, vom restitui orice sumă pe care ne-ați plătit-o și care va constitui o deplină și definitivă compensare a oricărei răspunderi pe care o vom putem avea ca urmare a unei astfel de anulari. Acest lucru nu afectează drepturile dvs. legale. Mai precis, nimic în aceste condiții nu ne limitează răspunderea pentru moartea sau vătămarea corporală provocată de neglijența noastră sau pentru denaturarea frauduloasă.
În timp ce se depun toate eforturile pentru a adera la locația apartamentului, numărul poștal și prețul menționat într-o rezervare, ne rezervăm dreptul de a modifica locația și numărul poștal al apartamentului în orice moment până la check-in. Orice modificare va fi comunicată clientului în scris prin e-mail, poștă sau fax. La primirea notificării, clientul are 48 de ore pentru a comunica neacceptarea variației descrise. Dacă nu se primește o astfel de comunicare, se presupune că clientul a acceptat această variație. În cazul în care comunicarea de neacceptare este primită în termen de 48 de ore, toate fondurile plătite vor fi returnate clientului fără nici o deducere.
Sunteți responsabil pentru asigurarea faptului că apartamentul nu este ocupat de mai mulți oameni decât este menționat în rezervarea dvs., care este stabilit la numărul de paturi din apartament. Ne rezervăm dreptul de a refuza admiterea în apartament dacă considerăm că această condiție este probabil să fie încălcată. În acest caz, nu vor fi returnate fondurile plătite. Apartamentul nu poate fi reînchiriat / închiriat altui grup / partid fără aprobarea scrisă din partea noastră.
Regulile pentru check-in și check-out sunt stabilite de noi. Toate apartamentele sunt disponibile în mod obișnuit după ora 15:00 în ziua sosirii. Cheile sunt disponibile în timpul orelor de lucru (între orele 9:00 și 18:00). Se pot face aranjamente pentru colectarea cheilor după ore și in zilele de duminica, sub rezerva unui aranjament prealabil. Toate apartamentele trebuie să fie eliberate până la ora 11 am în ziua plecării și cheile trebuie să rămână în apartament. Se pot face aranjamente pentru un check-out mai târziu, dar acest lucru este supus unui aranjament prealabil. Dacă există o întârziere în eliberarea apartamentului mai tarziu de ora convenita, taxa închirierii al unei zile întregi va fi percepută.
Sunteți responsabil pentru luarea tuturor îngrijirilor rezonabile ale proprietății și ale conținutului acesteia. Proprietatea și toate echipamentele, ustensilele, mobilierul etc. trebuie să fie lăsate curate și ordonate la sfârșitul perioadei de închiriere. Cu excepția cazurilor de uzură normală, chiriasul va fi responsabil pentru orice deteriorare al apartamentului sau al conținutului său care a survenit din cauza neglijenței, daunelor intenționate sau comportamentului iresponsabil al celor care ocupă apartamentul sau al oaspeților acestora. Aceste daune trebuie raportate, fără întârziere, reprezentanților noștri locali. Costul reparării sau înlocuirii trebuie să fie convenit și plătit către noi. Sunteți responsabil pentru a vă asigura că nici o persoană care vizitează apartamentul în timpul șederii dumneavoastră va respecta politicile noastre.
Avem dreptul de a termina o rezervare în orice moment, pe motiv de abuz personalului sau a altor persoane, rele tratamente ale apartamentului sau a activității infracționale din partea celor care ocupă apartament sau oaspeții lor.
Nu putem fi trași la răspundere pentru vătămări corporale, pierderi sau pagube aduse obiectelor personale, indiferent de situația în care se află locuința. Nici noi, nici reprezentanții noștri nu putem fi trași la răspundere pentru orice circumstanțe care nu țin de controlul nostru, inclusiv, dar fără a se limita la, mecanica defecta, boală sau eșec al oricărei furnizări de servicii publice.
Reprezentanții și subcontractanții noștri au dreptul de a accesa proprietatea în orice moment, ținând cont de confortul dvs., în scopul inspectării proprietății și efectuării oricăror lucrări esențiale de reparație sau întreținere.
Animalele de companie sunt permise cu notificare prealabilă de către dvs. și cu o taxă suplimentară determinată de noi, în funcție de mărimea / rasa animalului dvs. de companie. Orice daune produse de animalul dvs. de companie vor fi taxate și veți fi trași la răspundere pentru aceasta.
Toate informațiile furnizate de noi sunt furnizate cu bună-credință și se bazează pe informațiile disponibile în acel moment. Au fost luate toate măsurile rezonabile pentru a asigura exactitatea oricăror declarații făcute fie în scris, fie în alt mod, dar nu suntem răspunzători pentru nicio variantă cauzată.
Orice plângeri cu privire la apartament, la conținutul acestuia sau la personalul nostru trebuie făcute imediat în scris pentru noi. Vom lua toate măsurile rezonabile pentru a soluționa problema. Nu vom avea nicio răspundere pentru nicio plângere trimisă după încheierea perioadei de închiriere.
În cazul oricărui litigiu care rezultă din rezervarea cazării cu noi, instanțele din România au competența exclusivă în ceea ce privește aceste aspecte, iar legea românească prevalentă la momentul respectiv se aplică în acele momente.
Noi nu vom fi răspunzătoari pentru nicio întârziere, pierdere, deteriorare sau cheltuieli suportate în cazul în care rezervarea trebuie să fie modificate sau anulata sau nu putem îndeplini obligațiile contractuale ca urmare a unor evenimente în afara controlului nostru rezonabil, care includ, dar să nu se limiteze la evenimente precum războiul, conflictele civile, activitatea teroristă, forța de muncă, disputele, dezastrul natural sau provocat de om, incendiile, inundațiile și condițiile meteorologice nefavorabile.
Costul de închiriere a apartamentului nu include niciun fel de acoperire personală de asigurare. Se recomandă ca asigurarea să fie luată împotriva anulării. În plus, este recomandat ca accidentul personal și asigurarea medicală să fie, de asemenea, asigurate de catre dvs.
Avem o politică fără fumat. Fumatul nu este permis în apartamente sau în zonele comunale interne ale blocurilor de apartamente.
Întrucât apartamentele sunt folosite ca cazare de vacanță, acestea sunt scutite de garanția de arendă în temeiul Legii chiriilor.
Dobânda pe facturile restante se va acumula de la data la care plata devine scadentă, de la o zi la alta, până la data plății, la o rată de 4% peste rata de bază în vigoare la momentul respectiv și se acumulează la o astfel de viteză, după, precum și înaintea oricărei judecăți.
Îți respectăm intimitatea și confidențialitatea în serios. Colectăm: (a) informațiile necesare pentru a ne procesa rezervarea; și (b) informații derivate din 'cookie-uri'. Utilizăm modulele cookie pentru a monitoriza utilizarea site-ului și a informațiilor aferente. Vom încerca să păstrăm datele actualizate și exacte, dar nu furnizăm nicio garanție sau garanție și nu suntem răspunzători în cazul în care orice transmisie de date prin internet nu este complet precisă sau sigură. Noi folosim informațiile dvs. pentru a ne ajuta să îmbunătățim site-ul nostru și serviciul nostru, pentru a personaliza tipurile de informații pe care le primim de la noi, precum și pentru motive statistice interne, de marketing și administrative. Nu împărtășim aceste informații unor părți externe, cu excepția cazului în care este necesar pentru a procesa rezervarea. Prin utilizarea acestui site și furnizarea informațiilor dvs., sunteți de acord să utilizați informațiile dvs. conform descrierii de mai sus. Confirmarea primirii e-mailului de confirmare a rezervării confirmă acceptarea acestor termeni și condiții. Plata taxei complete sau inițiale indică, de asemenea, acceptarea acestor termeni și condiții.